[Epitesz-barkacs] hosszú és vastag falátfúrás?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Sze. 10., H, 20:33:50 CEST

közben a vastag kanócoshoz megoldódottnak látszik

XBS FVK 25 mm2 fővezetéki elosztókapocs
Oldalanként 2 furattal = 4db luk van
( Beköthető vezetékméret: 1,5-25 mm2 )
ez el fogja bírni a 16mm2-es kanócot

a leágazáshoz a kanóccsere után  ott hagyták
a régi vezetéket sodronyostól :-)
no, abból lecseréltem az eddigi rézkábeldarabos
wagos tákolmányt ( a kerti kordonokhoz ment ki az áran
ahol hegeszteni szoktam )  a csupasz sodronyt befogtam
harmadik szálnak (sárga/zöld helyett)

ez a régi  10mm2-es, ezt egy VGK63-ashoz hasonló NDK-s
kapcsolóba be lehet kötni. Itt már megspóroltam 3db sorkapcsot