[Epitesz-barkacs] Műanyag/gumi ragasztása (mosógép üstgumi)

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2012. Sze. 12., Sze, 16:37:01 CEST

Hózentróger meg nadrágszíj is egyszerre? Én kételkedem abban, hogy
ragasztva is volt. Bár úgy nézhet ki, de inkább az elöregedett gumi
ragacsos maradványát találhatod ott. Esetleg tömítőanyag, de az is
furcsa lenne. Csak nem a régi kitágult, elöregedett gumit akarod
visszatenni? Az újnak passzentosnak kell lennie, és a szintén új bilincs
éppen a helyén kell rögzítse. Vagy tévedek, és ott valami
munkaversenyben készült ...

Üdv
pi