[Epitesz-barkacs] Műanyag/gumi ragasztása (mosógép üstgumi)

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2012. Sze. 13., Cs, 09:50:43 CEST

   Közben megoldottam.

   Valami ragasztóféle volt rajta. A gumi szürke színű, ez a ragacs meg
barna. Tehát nem a gumi maradványa. Persze lehet, hogy tényleg
tömítőanyagnak szánták, nem tudom.

   Történet: ez egy tartalék gép, amit kb. egy éve vettem. Le van harcolva,
de állítólag működik. Át akartam tenni az üstgumit a használatban lévő
gépre, de miután leszedtem, úgy gondoltam, hogy túl bonyolult és nem
vesződtem vele.
   Most viszont úgy alakult, hogy egy ismerősnek jó lenne a gép. Költözik,
lóvéja nincs. :D Úgyhogy visszatettem az üstgumit az eredeti helyére.
SZállítás előtt mindenesetre ki fogom próbálni, hogy ereszt-e a gép. :D

   A visszarakás egyébként pillanatragasztó segítségével történt. :D A gépet
elfektettem a hátára, így nem akart mindig leugrani a más helyre illesztett
rész. Plusz ahol már a helyére került, adtam neki egy kis ragasztót. Így
sikerült rögzíteni arra az időre, amíg a szorítógyűrűt ráapplikáltam.

    Üdv.: Horváth Zsolt