[Epitesz-barkacs] szabad térben elhelyetett kazán

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Sze. 29., Szo, 13:54:37 CEST

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2012.09.28.:

> Mágusnak megvan már az egész, de nem sokat írt a tapasztalatokról. Arra
> emléxem,
> hogy kritikus időkben direktvillany a megoldás, ami a lehető legdrágább
> hozzáférhető módi. Fogadni mernék, hogy a klíma is még a holdban van
> működésileg, pedig harmada lenne a villanyfogyasztása, mint a direkt
> módinak.

Re: [Epitesz-barkacs] szabad térben elhelyetett kazán

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta, 2012.09.28.:
> Mágusnak megvan már az egész, de nem sokat írt a tapasztalatokról. Arra
> emléxem,

a témaindító levélhez:

a szabadtéri mobil kazán "nem építmény", a földbe nincs bealapozva,
kéményseprõ nem ugathat. A mi falunkban (valakinek a valakije által)
ugatott, de én a katasztrófavédelem (korábban tûzoltóság) által
lepapíroztattam, hogy az nem tûzveszélyes, és az építéshatóság
csak építménybe köthetne bele...

a próbaüzemek alatt 8-12óra fûtés nappal, 12-16óra üzemen kívül éjszaka,
200literes kazántest, 6liter/perc keringetés, átalakítások miatt nem
lett rendesen
hõszigetelve, a 3/4collos kertislagos csövek sem voltak még leszigetelve

mindezekkel együtt ( vagy ezek ellenére ) -15celsiusig minden probléma nélkül
ment fagyálló nélkül , és csak  -25celsiusnál kb a 20-adik üzemszüneti
órában lett jégdugó a slagban (ha a slag beszigetelt lett volna, talán
még akkor sem döglött volna be)

a 200literes fagyállózás kb 80eHUF lett volna, de arra nem tudtam költeni