[Epitesz-barkacs] szabad térben elhelyetett kazán

Zoltán Radó levlista at maxcore.hu
2012. Sze. 29., Szo, 21:21:19 CEST

Mivel nekem a pufferem 2 hőcserélős, ezért az én logikám az, hogy a
gázkazán csak a puffer felső részében lévő hőcserélőre csatlakozik. És a
gázkazánt (szobatermosztát helyett) a puffer tetejében lévő víz
hőmérséklete indítja, ha lemegy pl. 40 fok alá... A szobatermosztát
pedig a radiátor köri szivattyút indítja.

Szerintetek ez így OK?

Z.