[Epitesz-barkacs] szabad térben elhelyetett kazán

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2012. Sze. 29., Szo, 12:07:57 CEST

> Engem az érdekelne, hogy az hogy lett megoldva, hogy éjjel,
> amikor amúgy is k.hideg van, és nem rakja folyton a kazánt
> az ember, akkor az hogyan oldódik meg, hogy amikor a "fűtő"víz
> a lakás hőmérséklete alá csökken, akár jelentősen is, akkor
> a keringetőszivattyú ne induljon el, ne hordja be a hideget is
> a lakásba.

Anno domini én anyámnak átalakítottam egy bojler termosztátot, hogy
inverzben működjön és sorba volt kötve a keringetőszivattyúval. A csövét meg
rádrótoztam a forróvízcső tövére a kazán mellé.

Ez a kazán nem az udvaron volt, csak egy udvarról nyíló helyiségben, úgyhogy
nem tartottunk attól, hogy elfagy reggelre.

Palasik Sándor