[Epitesz-barkacs] fúrógép tokmány

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Ápr. 10., Sze, 16:16:28 CEST

hulyevagyok. ha fogaskerek, akkor kezifuro. ha 10 evnel fiatalabb, akkor
nem nagyon hiszem hogy menetes lenne.

ha a tokmany aljan luk van, akkor
 - lehet hogy menetes, es lehet bele csavart tekerve letolni a tengelyrol a
tokmanyt?
 - a lukon at utni a tengelyt

De szerintem kicsi az esely ra hogy kupos legyen. Ha az lenne, akkor
ketoldalrol ket eket kellene alautni es lejonne.

Vajk