[Epitesz-barkacs] Tokmány ügy

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2013. Ápr. 11., Cs, 20:38:33 CEST

Sziasztok!

Nagyon köszönöm mindenkinek az építő jellegü ötleteket. Nem tudtam
végigpróbálni őket, mert az imbuszkulcsos megoldás elsőre bejött. Szóval
kerestem egy akkora grimbusz kulcsot, ami még belement a tokmányba. Jó
erősen befogtam a rövidebb végét, majd a hosszabbra egy jól irányzott
kalapács ütést mértem. A második, már határozottabb ütésre lazán
megindult a tokmány. Na és láss csodát, a Tesco-s új tokmány menete
tökéletesen megfelelt a tengelyen levőhöz. Így most a fúrópisztolyom
büszke új tokmány tulajdonos.

Köszönöm újfent az ötleteket.

Misi