[Epitesz-barkacs] kézi fúrógép

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Ápr. 11., Cs, 19:14:22 CEST

Egyszer már tekertem benne az állórészt, mert rendszeresen eltört a
kivezetés ütvefúrásnál, aztán elfogyott a forrasztható vezetékhossz.
Gondolom típushiba, azért is adták akkoriban erősen nyomott áron, ami
így is kisebb vagyonnak tűnt nekem. Amennyire tudtam, átitattam
sellakkal, aztán két évig csak nyitott ablaknál használtam:). Biztosan
nem fogom "csak úgy" eldobni (előtte bekenem libazsírral). Mivel van
másik, nem volt kedvem kibontani, nem szeretem látni az idő múlását.

Üdv
pi