[Epitesz-barkacs] kábelcsatorna megoldás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Ápr. 12., P, 12:15:08 CEST

> Bontható, esőtől védett kivitel kell.

A merevsége miatt én mégis maradnék a csőnél, amit hosszában felvágnék. Persze
nem vascső, mert azt nem tudom széthajlítani annyira, hogy belejussanak a
kanócok.

Miután benne vannak, alkalmas ragasztószalaggal végig lehet ragasztani a rést,
ami aztán lehetne a szemmel nem látható oldalon.

Hogy milyen ragasztószalag lenne a legalkalmasabb, az más tészta. Láttam nagy
átmérőjű alu csövekkel készült szellőző szerelését a közelmúltban. Ott a
méteresközeli átmérőjű csövek illesztésére alu színű szalagot ragasztottak,
aminek a ragacs felőli oldalán volt védőfóliaféle, amit folyamatosan húztak le,
ahogy nyomták fel a helyére. Ez kültéri, profi dolog, tehát biztosan időtálló,
napfény- és fagyálló stb. Ilyesmi biztos van ezerféle. Ez kb 5-6 centi széles
lehetett.