[Epitesz-barkacs] kábelcsatorna megoldás

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Ápr. 13., Szo, 15:40:53 CEST

Sziasztok!

Szerintem olyan fényes szalagot láttál, amivel a klímások is be szokták
tekerni a csöveket burkoló szigetelőanyagot.
Legalábbis a precízebb klímások. Így a nem UV álló szigetelőanyag tartósabb
lesz.

A kb 10 cm külső átmérőjű, hőszigetelt és ilyen szalaggal betekert
csöveken, aztán némi idő
múlva megjelenik az azon futkosó patkányok karmainak a lyukjai. :-(

Üdv. Tibi