[Epitesz-barkacs] Tesco fúrókalapács

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Ápr. 16., K, 11:14:04 CEST

Sziasztok!

Nézegettem a Tesco újságját és látok benne egy fúrókalapácsot 11990Ft áron.
A teljesítménye az újság szerint 850W. Más adat nincs az újságban.

Nekem a közeljövőben betont kell vésnem. Járdába kb 4-5 cm átmérőjű vájatot
fél méter hosszan,
egy másik helyen kb 10 cm vastag betonon hasonló átmérőjű lyukat kell
vésnem.
Aztán később még egyszer kb 1 m hosszan szintén járdában kell kb 8 cm mély
6 cm széles vájatot vésni.
Ezeken kívül lesz még néhány, max 5 lyuk amit téglafalban kell vésnem,
illetve fúrnom.
Mindezt nem egyszerre, hanem kb 2 hónap idő alatt lassacskán.

Kérhetek kölcsön fúrókalapácsot, de akkor több alkalommal kell kuncsorognom.
Ha lenne mivel megköszönni, akkor nem lenne problémám a kéréssel.

Vagy esetleg veszek majd olyat mint a fenti.

Mit tanácsoltok?
Mennyire használható egy 850W-os?

Üdv. Tibi