[Epitesz-barkacs] Tesco fúrókalapács

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Ápr. 16., K, 11:20:16 CEST

Szerintem ezek messze nem a tartósságukról híresek.
Ami a Te esetedben pont előny is lehet, mert ha ennyi véséssel
laharcolódott, vissza viszed, visszakéred a pénzt, és ingyen véstél egy jót.
Ha mégis kibírja, akkor meg marad egy tesztelt, működőképes géped.

Úgy emlékszem, a Metroban én valami 6e körül vettem Budget néven ilyen
izom fúró-vésőgépet. Eléggé gyanúsan néz ki, de működik még mindig.

Gábor