[Epitesz-barkacs] Tesco fúrókalapács

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Ápr. 16., K, 17:48:31 CEST

Sziasztok!

Kérj előbb egy ilyen kategóriájú gépet valahonnan, és próbáld ki, hogy viszi-e? Ezeknek az ütésenergiája 1,5J-2,5J és a kW fölöttiek sem tudnak többet 3,5J-nál. Egy jó minőségű betont alig tud megkarcolni! Ilyennel véstem ki egy jó öklömnyi darabot egy járdaszegélyből, amilyet elemenként cementeznek egymás mellé útépítésnél, és végtelennek tűnt az idő, mire sikerült. Szinte gombostűfejnyi darabokban bontotta csak el. Normál téglafalat viszont szépen lehetett vele bontani. Összehasonlításképpen egy hasonló méretű ipari kalapács legalább 40J-50J energiával tud ütni.