[Epitesz-barkacs] Tesco fúrókalapács

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Ápr. 16., K, 18:18:07 CEST

1. hornyot vesni kellene egy kis vagy nagy flex egy gyemanttarcsaval, es
ketoldalt vegigvagni. sokkal szebb lesz, es kisebb melo is.

2. egy ilyen vesogep tokre alkalmas erre, kozeptavon is. egy a lenyeg, hogy
oldaliranyban nem szabad terhelni, nem szabad vele fesziteni semmit.

en egy ilyennel (8000 forint obi akcio) felvestem 80m2 3-6cm vastag betont
egy fodemrol. (alatta is beton volt, szintezesnek tettek ra, de elb at sztak).
utanna is meg sokmindent csinalt mielott vegkepp bekakilt.

Vajk