[Epitesz-barkacs] Tesco fúrókalapács

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Ápr. 16., K, 18:22:34 CEST

Igaza van Istvannak, nekem is volt tobb ilyenem, s miutan rendre
leharcoltam oket, illetve nem voltak elegendoen erosek, tavaly, amikor
egy komolyabb beton keritesdarabot kellett elbontanom, beruhaztam egy
1,5kW-osba, ez mar azert valamivel jobb. Masszivabb, erosebb (erezhetoen
jobban "viszi" a betont), s ranezesre is megnyugtatobb erzes, hogy talan
ezt nem mostanaban kell kidobnom. :)))

Karoly