[Epitesz-barkacs] postaláda

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2013. Aug. 5., H, 07:32:42 CEST

Én biztos nem bántanám. Ennél tökéletesebben nem lehet örökéletűvé tenni a
fát. (égetni és tükörfényesre polírozni)

KI

.

Ami probléma, hogy a deszkák feszültek, és a körfűrészlap megégette a vágási
felületet. Mint említettem, a vágás 45 fokos, éppen szálirány és bütü(?)
közt félúton, és az akác olyan rohadt kemény lett a felületén, hogy sem
fémreszelővel, sem ráspollyal nem tudom érdemben megmunkálni. Nehezen is
férek hozzá, nem tudok rendes erőt kifejteni rá, a reszelők meg úgy
elcsúsznak rajta, mintha be lenne zsírozva. Tapintásra is nagyon sima és
csúszós a felület. Ahogy nézem, ha naponta 1 órát kapirgálom, amikor már nem
süt oda a nap, akkor talán egy hét alatt eltűnne a feketeség. Leginkább
attól tartok, hogy nem tudom végig párhuzamosan tartani a reszelőt, és
domború lesz a felület. Még töröm a fejem azon, hogyan lehetne rendbehozni
másképp. Vagy előbb lekenem, hátha elfedi azt is a pác.

Üdv

pi