[Epitesz-barkacs] postaláda

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Aug. 5., H, 09:49:26 CEST

akac tukrosre beegett. ismeros. nem sok eselyed volt elkerulni szerintem.
ha mindenaron le akarod csiszolni, az a lenyeg, hogy ne felj durva papirt
hasznalni. tehat 60-assal vagy 40-essel indulnek. rafeszited egy lecre vagy
deszkara, es hajra. gondolom nem ered at a keritest, tehat csak egy
oldalrol tudod tartani.

a fureszert bocsi, eszembe nem jutott hogy elindulsz vele hatrafele.
olyankor minden nagyon maskepp tortenik, plane egy jo kemeny faban. azert
nem gondoltam ra, mert utanna en kezifuresszel vagtam volna tovabb.

hajra!

Vajk