[Epitesz-barkacs] postaláda

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Aug. 5., H, 17:01:15 CEST

Fenét "bocsi"! A feketekávénál is tudnom kell, hogy esetleg forró lehet.

Elmentem a kölcsönzőbe, de ott azt mondták, hogy merülő fűrészt csak örökbe adnak. A nagy ötleted a körfűrész "bemerítése" volt. Kicsit kínai, kicsit lötyög, kicsit féltem tőle, de várakozáson felül működött. A para tkp. azért volt, mert 3 deszka ~8eFt és a világ végére el kell érte menni.

Üdv
pi