[Epitesz-barkacs] Tolókapu kerékvezetőguruló cső

szlretro szlretro at freemail.hu
2013. Aug. 19., H, 07:33:55 CEST

:)
Nalam ugy van, hogy a nagykapu 4 cm-rel magasabban van, mint a hely,
ahova kifut a nyitott ajto. Emiatt ugy kellett/tudtam megoldani, hogy
3 gorgo van:
1. a bal oldalon, "magasban" (4cm)
2. kb. feluton, "magasban"
3. jobb oldalt, "alacsonyan" (ezt egy darab zartszelvennyel tettem
lentebb
Igy futasnal a kozepso kerek egy ideig levegoben van. Nem csinaltam
felfutot, ahogy hjozsi irta, emiatt ha neha nem is fut ra pontosan, de
egeszen minimalisat doccen csak (melle meg soha nem ment)

udv,
e.

j> Zsolt wrote:

> [...]

j> Szerintem, ha jó merev a kapu alja, azaz oldalirányban semmi hajlás, kajlulás
j> nincs, akkor simán átmegy az 1m-en anélkül, hogy félremenne.
j> Ez a szögvas mellett szól. A kerekek lehetnének némileg nagyobb szögvas
j> befogadására alkalmasak, a megérkezési helyen meg a szögvasnak kissé lejjebb
j> kéne kezdődnie, mintegy be kéne fordulnia a talajba, aztán a kerék szépen
j> beletalál. A bevezető rész elég, ha csak kb 10-20 centi. A személybejárónál a
j> kerekek a levegőben lennének, nem kell gumi. Tehát kissé lejjebb kéne lennie a
j> betonnak ezen a részen, vagy a szögvasnak kell magasabban lennie a nagykapus
j> részen.

j> hjozsi

j> Epitesz mailing list
j> Epitesz at lists.javaforum.hu