[Epitesz-barkacs] betontalcas fodem

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Aug. 19., H, 11:40:01 CEST

Sziasztok,

Most hogy nagyjabol elkeszult az uj garazs, kipakoltam bele a pincet.
Szeretnem a pincet kifesteni. A fal egy kulon tortenet (fugazatlan nyers
teglafal), de a plafonnal meg fogalmam sincs mit lehetne kezdeni.

Nagy betongerendak, de az aljuk az ami a sablonban a teteje lehetett,
baromi rucskos, sorjas. Kozte a betontalcak, azok sem a legsimabbak, meg
egy csomo utolagos javitas, csoattores helye, kivett talca helyen helyben
beton (horcsik fodem) A talca es a gerenda kozott is nagy res, befer az
ujjam, neha pereg ki a salakfeltoltes, latszik hogy valaha
ujsagpapirgomboccal probaltak kitomni.

Nem akarok vele semmi kulonost, csak feherre festeni hogy ne legyen sotet.
Viszont ezt igy hengerrel lehetetlen, es ecsettel sem tul eselyes. Vakolni
felesleges, es minden mas ami akar centikkel is csokkenti a belmagassagot,
kerulendo.

Arra gondoltam, hogy a nagy reseket kifujom purhabbal, aztan mosas slaggal,
es fujni kellene felfele a diszperzitet?

Vajk
--------- következ? rész ---------