[Epitesz-barkacs] betontalcas fodem

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Aug. 19., H, 11:49:11 CEST

A lyukak kifujasara nincs tobb otletem, mint Neked, a festesre azonban
igen: permetezo. Olcson lehet kapni a mezogazdasagi boltokban pl. 5
literest.
Ket hatranya van:
1. nagyon meg kell szu"rni a diszperzitet (pl. nejlonharisnya tobb
retegben),
2. elegge higitani kell, hogy ki tudja fujni, ill. ne tul darabosan,
cseppesen fujja, hanem valoban porlasztva jojjon ki a cucc. Igy aztan
eleg sok reteget kell kifujni, s nem szabad, hogy egy-egy reteg tul
vastag legyen, megfolyjon, csopogjon.

Karoly