[Epitesz-barkacs] dugulás elhárítás

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Aug. 21., Sze, 15:52:27 CEST

ezert jo a raketta meg a magasnyomasu moso. az tuti szejjelmar mindenfele
lerakodast. nem csak megkaparja mint a drot meg tekeros meg akarmi, hanem
tisztara pucol mint a magasnyomasu moso altalaban.

a lenyeg hogy ha csak lehet, alulrol kell tolni felfele, mert alulra ugye
mindenkepp ki tud jonni a viz.

Vajk