[Epitesz-barkacs] dugulás elhárítás

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Aug. 22., Cs, 09:45:27 CEST

Miota van mosogatogep?

1. a mosogatogepbol a nemtommi ilyen feher homokszeru valamikent tavozik.
Ami szeret leulni mindenutt. Kollegamnal ez rendszeres. Az lett a modszer,
hogy amikor teljesen eldugult, tehat all a viz a csoben, akkor a falba a
szifon helyett bedugja a vizes porszivot. Es jon vissza a cucc szepen, es
egy idore jo lesz.

2. az aldis raketta idonkent szokott akcios lenni, lefolyotisztito akarmi
neven. a profik nagy csatornatisztitoja egy olyan cucc, hogy van egy
raketa, amibe hatulrol megy egy slagon a nagynyomasu viz. belul ezt
megforditja, es hatul jon ki fuvokakon. ezzel hajtja magat elore a csoben.
amikor eleri a dugulast, akkor nekimegy. az orran van egy gomb, amit ha
benyom, akkor a vizirany atvaltodik, es az elejen levo fuvokakon jon a viz.
ez az elso sugar bontja a dugot, plusz visszaloki a szerkezetet. ettol a
gomb mar nincs megnyomva, indulnak a hatso fuvokak, es megint beleront a
dugoba. ratatatata, es el is bontotta a dugot. az aldis cucc ilyen piciben,
par centi a raketta, es egy szilikon cso van hozza, aminek a masik vege
passzol a magasnyomasu mosora.

Vajk