[Epitesz-barkacs] dugulás elhárítás

aboy aboydude at gmail.com
2013. Aug. 22., Cs, 18:41:10 CEST

kösz mindenki,asszem próbálok egy ilyen spirált szerezni némi sósavval
kombinálva,aztán jöhet az ûrhajó meg a rakéta meg minden :-)

ab.

> Találgatások és bontás helyett szerezz be egy 10 méteres jó minőségű
tekerős acélspirált, és a leírt technológia szerint próbáld kitisztítani.
Az probléma lehet, ha nem tudod ilyen hosszban viszonylag egyenesen
(pontosabban: feszesen) lefektetni, de nekem ismerős lakásában is nyitott
ajtókon keresztül kisebb ívekkel lerakva teljesen jól működött.