[Epitesz-barkacs] dugulás elhárítás

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Aug. 22., Cs, 11:52:09 CEST

Előző levelemben hibásan írtam, mert 40-es a mosogató lefolyócsöve (és
nem 50-es), de 10 méterrel számolva ebbe is 12+ liter folyadék fér el.
Ha azt is számításba vesszük, hogy nem tökéletes az elzáródás, tehát
szökik a folyadék, mennyi vegyszer kellene ahhoz, hogy legyen ideje
kioldani a trutyit (ha egyáltalán sikerülne)?

Találgatások és bontás helyett szerezz be egy 10 méteres jó minőségű
tekerős acélspirált, és a leírt technológia szerint próbáld
kitisztítani. Az probléma lehet, ha nem tudod ilyen hosszban viszonylag
egyenesen (pontosabban: feszesen) lefektetni, de nekem ismerős lakásában
is nyitott ajtókon keresztül kisebb ívekkel lerakva teljesen jól
működött.

Üdv
pi