[Epitesz-barkacs] dugulás elhárítás

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Aug. 22., Cs, 12:08:41 CEST

>Előző levelemben hibásan írtam, mert 40-es a mosogató lefolyócsöve (és nem
>50-es), de 10 méterrel számolva ebbe is 12+ liter folyadék fér el.

Hmmm, ez nem víz, hogy bele öntöd és átfolyik rajta azt kész....
Közben aktívan dolgozik...

De akkor kombináld az acél spirállal, és stegyél a spirál végére egy kis
vatta pamacsot ami "eltömíti" és úgy öntsd fel.

Jah és azt is számold ki, hogyha full tisztára letakarítod a cső falát akkor
az elkövetkezedő min. 10 évben nem kell vele foglalkoznod, tehát ár/10 év...

Továbbá, a következő 10 évebn történő áremelkedések is hatással vannak a
dologra, tehát ha mostani árral számolsz akkor jövőre már biztosan drágább
lesz.

Sőt, ha megelégszel a hypóval annak kb. 20 Ft a nagyker ára, és lehet, hogy
12*20 Ft még mindig megéri a dolgot.

zsolt