[Epitesz-barkacs] Kerékpár nyereg elektromos fűtés

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2013. Aug. 23., P, 10:22:13 CEST

   Lásd másik levelem... (Az előbb küldtem a
másik Zsoltnak. :D)

   Egyébként az a jelenség, hogy éjszakánként állandó vizelési
kényszerem van, olyan szinten, hogy nem tudok aludni. Néha
ég, szúr is. Megfigyeltem, hogy ez mindig akkor jön elő,
ha a hidegben bicajozom. Mostanság ugyanúgy bicajjal járok,
de már hónapok óta (amióta jó idő van) nem tapasztaltam
szerencsére.

   A legutóbbi téli szezonban fapados megoldást választottam:
gyakorlatilag folyamatosan "álltam" a bicajon. Tehát nem ülök
rá a nyeregre. Dehát így elég fárasztó a dolog és megterheli
rendesen a kezeimet és a lábaimat is.

   Ja! A téli szezonban cicanadrágot húzok a farmer alá, de
az sem segít.

    Üdv.: Horváth Zsolt