[Epitesz-barkacs] Kerékpár nyereg elektromos fűtés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Aug. 21., Sze, 10:44:43 CEST

Ez azért érdekel, mert én pont a prosztatám védelme érdekében hagytam
abba a bringázást teljesen, pedig eléggé sokat mentem vele. Nem hinném,
hogy a hideg okozza amit leírtál, legalábbis tudtommal eléggé mélyen van
ahhoz a prosztata, nem áll ki az emberből. Az úgy 'meg van mondva', hogy
a bringázás árt neki, persze vannak akik cáfolják. De lehet ez anatómiai
adottság, kinek inkább, kinek kevésbé piszkálja. Nekem konkrétan van,
hogy teljesen elzsibbad a szerszámom a biciklizéstől. Arról nem tudok,
hogy a prosztatámnak baja lenne tőle, csak pár hete voltam CT-n és azt
mondták, kicsit meg van nagyobbodva, így inkább kímélem.
Nálam már ősszel elkezdődik ez a sokat kell pisilni időszak -de csak
akkor, ha mezítláb vagyok itthon. Ha oda figyelek rá, hogy legyen rajtam
zokni, akkor semmi gond.

Ezt meg olvasd el, én erősen csodálkoztam pár dolgon, amit addig nem
tudtam, vagyis sejtettem, csak így orvostól mondva nem találkoztam még vele:
http://divany.hu/eletmod/2012/04/30/prosztatagondok_a_megelozes_titka_a_rendszeres_szex/

Gábor