[Epitesz-barkacs] Kerékpár nyereg elektromos fűtés

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Aug. 21., Sze, 11:18:07 CEST

Van sokféle ilyen lyukas nyereg, szerintem az hogy prosztatavédő, csak
egy összefoglaló megnevezés. Nem csak a prosztatát kell védeni, sőt
talán nem is azt elsősorban, hanem a gátrészen futó ereket, idegeket,
egyéb szöveteket. Azokat terheli az ember a mázsájával teljesen
természetellenes módon -bár közvetetten biztos a prosztatát is ingerli.
Szóval attól, hogy egy nyereg lyukas, szerintem semennyire sem biztos,
hogy az összes férfiszemmel fontos hardver meg lesz kímélve.

Gábor