[Epitesz-barkacs] Kerékpár nyereg elektromos fűtés

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Aug. 23., P, 20:26:41 CEST

>Vettem tavaly kimondottan prosztata kímélőt! Ez középen
>lyukas, tehát elvileg nem nyomja a prosztatát. A bicajboltban

Áááá, nem érted.... :)

Olyat vegyél ami pl. a régi csepel motorkerépáron volt az a 25-30 cm széles
és prímán bele lehet űlni.
Vagy
az ócsónban árulják azt az union névre hallgató ülést, 2000 Ft.
A műbőr alatt vastag szivacs réteg van. Soha, de soha nem fázott a hátsóm,
télen a -10-ben sem...
(vagyis csak az első fél percben amíg át nem melegedett az ülés.
Ebből is van rugós, nem rugós, meg gumi borítású. A gumiborításút meg ne
vedd, mert olyan mint egy gumibugyi 100 méter után már viszketett a hátsóm,
vissza is vittem még aznap azt pénzt vissza és vettem a műbőröset.

Ja persze ehhez, hozzá tartozik, hogy azt a ráfekvős mtb bringát meg ki kell
hajítani az első vastelepre és venni egy rendes bringát amin egyenes
gerinccel, enyhén behajlított karral kényelmesen lehet bringázni.
Mindig nézem azt a sok görnyedő bringást a városban mindegyik olyan mintha
púpos lenne :))))

Jut eszembe van zselés ülés is igaz ez már 8000 Ft, de nagyon kényelmes. kb.
mint a főnöki szék :)

zsolt