[Epitesz-barkacs] Mosógép kiköpi a mosószert

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Dec. 2., H, 08:40:01 CET

hozso_001 at freemail.hu wrote:
>    Így van! Hétvégén ellenőriztem: nem a mosószeres fakkba nyomja
> a vizet. A mosószer csak simán belecsorog az aljába, mivel úgy
> van kialakítva a beöntője, hogy azonnal kifolyik belőle a cucc,
> mihelyst lecsukom a fedelet. De miért???

Szét kéne szedni a mosószertartót, és jól kitisztítani.

Ezek a folyékony mosószert betöltő részek valami szivornyás módon működnek.
Tehát, ha a folyadékszint meghalad egy bizonyos értéket, akkor ahogy egy
gumicsővel le lehet szívni folyadékot valamiből, ezen az elven szívódik le a
folyékony mosószer, öblítőszer is.

Ha viszont van egy csomó beletrutyisodott anyag, ami még nem tömítette el a
csövet, és ami miatt a megfelelő mennyiségben (tehát nem túltöltött) mosószer is
már megüti ezt a szintet, le fog folyni.

Na aztán lehet ott más hiba is. Pl törött műanyag..., vagy simán túltöltés ténye
forog fenn. :-)