[Epitesz-barkacs] Mosógép kiköpi a mosószert

hozso_001 at freemail.hu hozso_001 at freemail.hu
2013. Dec. 2., H, 09:45:58 CET

   A pucolás már megvolt. :D Volt benne anyag rendesen, sajnos
egy részét nem is tudom kimosni. Olyan útvesztőként van kialakítva
az öblítő beömlője, hogy egyszerűen nem férek hozzá. Abban maradt
is egy csomó fekete trutyi. De a lényeg, hogy a főmosás tartójában
nincs semmi "trükk". Egyszerűen nincs benne semmi csapda vagy
szivornya vagy útvesztő. Simán egy "hasas" tartály. És amint lecsukom
a fedelet, már ömlik is le az egész. Gondoltam arra is, hogy esetleg
nincs vízszintbe állítva a gép és azért folyik le. De amennyire meg
tudtam állapítani, több centit kellene az elején emelni ahhoz, hogy
ne folyjon ki rögtön az anyag belőle. Annyira pedig nem lehet ferde
a padlóm.
   Érdekes, hogy egy ismerősömnek nemrég szereztem egy szintén
felültöltős gépet és ott is ugyanezt a jelenséget figyeltem meg!
Mármint hogy lecsukás után rögtön kifolyik a mosószer.
   Ha más nem marad, akkor majd applikálok egy műanyag lemezkét
a tartály szélére. Az majd mint bukógát fogja megakadályozni
a mosószer idő előtti kiömlését. :D

   Üdv.: Horváth Zsolt