[Epitesz-barkacs] Kátyúzás

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Feb. 8., P, 10:11:59 CET

Hali!

Kátyúznak az utcánkban, és végignéztem a technológiát meg a felszerelést.
Szerintem nagyon ötletes. Egy gázos melegítővel megolvasztják a kátyú körül
az aszfaltot, úgy dolgozzák össze a pótlással.

Ami műszaki szemmel nézve tetszett, hogy az egész cucc egy furgonba van
beépítve. A melegítőt meg a mini úthengert kis daruval tudják kiemelni a
furgonból, ugyanott van az melegen tartott aszfalt is, meg minden egyéb
felszerelés. Két ember elkezeli az egészet és gyorsan megvannak egy
kátyúval. Kíváncsi vagyok mennyire lesz tartós, de az biztató, hogy a régi
anyagot teljesen felolvasztják és úgy dolgozzák össze az újjal.

Megtaláltam a leírásukat: http://www.enviroad.eu/a-technologia/4-lepes

Szabolcs