[Epitesz-barkacs] Kátyúzás

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Feb. 8., P, 10:28:39 CET

Egyszer én is láttam kátyúzást. (kb 6éve) Majd hanyatt estem tőle.

Egy faszi egy teherautóval, megáll, kiszáll, leszed egy lapátot a platóról a
fekete szurkos kavics mellől, majd néhány lapát szurkos kavicsot belehány a
gödörbe, elteríti benne, majd lapát felhajít a platóra, beül az autóba, majd
a frissen lerakott szurkos kavicson előre-hátra 2-3x a kerekekkel, azt jól
van és megy tovább. kb. 3 perc volt az egész.

Azt hiszem abban az időben volt a botrány kátyúzás költségvetésével.

zsolt