[Epitesz-barkacs] pince/szuteren/garazs kerdesek

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2013. Feb. 26., K, 09:02:31 CET

>igen, arra gondoltam hogy a lecbol gyuruket csinalok kore.

Ez teljesen jó, de biztos, hogy a gyűrűk között hasa lesz, mert magába
szívja vizet és kihajlik, ezért írtam, hogy 3db léc függőlegesen élével ami
tartást ad neki és utána a gyűrűk keresztbe.

Az élet nagyon sokszor megtanította nekem, hogy az embernek vagy pénze van,
vagy ideje.
Átmenet a kettő között gyakorlatilag nem létezik.

Tehát ha sok időd van akkor jöhet a barkács:
Ki kell találni, meg kell venni, feldarabolni, összeszögelni, rögzíteni,
betonozni, lebontani, vakolni.

Ha pénzed van akkor bérelsz erre alkalmaz vas zsalut, kihozzák vagy kihozod
össze rakod, betonozod, lebontod és visszaviszed. A felület tökéletesen sima
és sík lesz szinte csak festeni kell.

Én azért szoktam sokat barkácsolni, mert időm van több,
bár az sem mindig, mert elhalmoztam magam tennivalókkal és így se időm, se
pénzem :)

zsolt