[Epitesz-barkacs] pince/szuteren/garazs kerdesek

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Feb. 26., K, 09:44:07 CET

Sziasztok!

Amikor nekem volt szükségem zsaludeszkára, illetve pallóra az álláshoz,
tudtam bérelni.
A kőműves hozta a bakjait, a pallót, amin járt, nekem kellett bérelni.
Így olcsóbb volt, mert csak 1km-t kellett szállítanom.

Ahol nagyobb erőnek kellett ellenállni a zsalunak, oda pallót béreltem.
Mondjuk felhívták a figyelmem arra, hogy ne zsalunak használjam.

Felétek nem lehet fa zsaludeszkát bérelni?
Amit én béreltem az kb 4 cm vastag volt és 4-6 méter hosszú.
Már nem emlékszem a hosszára.
Az állványpallót is és ezt a zsalu deszkát is épségben kellett visszavinnem.
Vagyis ez nem az a fajta, amit méretre szabad vágni.

Üdv. Tibi