[Epitesz-barkacs] Infrafűtés - hőleadás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Jan. 2., Sze, 12:31:18 CET

> Nekem ez fordítva van, amikor indulok, fázom, amikor bemelegszem,
> akkor szedem lefelé magamról a cuccokat.

Persze, de télen, súlyos mínuszokban is?
Na aztán lehet, hogy nem termeled a vizet ezerrel.

Pl fej. Kipróbáltam még nem fagyban, de nem melegben sapka nélkül. Már jéghideg
volt az egész búrám, de mégis szakadt a víz róla, átfolyt a szememen (azaz folyt
volna, de gyakran letöröltem), vagyis nem arra kell a víztermelés, hogy lehűtse
az adott testrészt, hanem csak termelődik és kész. Na aztán lehet, hogy egy
teljesen egészséges, fiatal szervezet jobban működik.