[Epitesz-barkacs] Infrafűtés - hőleadás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2013. Jan. 2., Sze, 13:02:38 CET

2013.01.02. 12:42 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
> mert azokat valamilyen antibakteriális hatású szövetből csinálják, és
> még egy hétnyi síelés alatt sem büdösödik be :-)

Ha mégis ki szeretném mosni, akkor gondolom az átlagos mosópor
megöli a szerkezetét. Van hozzá jó drága mosópor, vagy sima langyos
vízzel szoktad mosni? Nekem egy carbondale túrakabátom van ilyen
membrános meg górtexes meg mindenféle csodajó anyagból, tényleg
jó is, meg minden, de egy 3 decis mosószer hozzá 6 ezer forint a
tengerszemben. 4 éves a kabát, de még nem mostam ki, jó retkes
is már, de az őzikéket nem zavarja :D

Neked pontosan milyen típusú aláöltözeted van?