[Epitesz-barkacs] Infrafűtés - hőleadás

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Jan. 2., Sze, 13:27:52 CET

Hali!

Nem , az aláöltöző az nem lélegző cucc, az enyémre az volt ráírva, hogy
ezüst van rajta (mint az új hűtöszekrényekben)I, amit elvileg nem bánt a
mosás. Hogy ebben aztán mennyi a marketing és mennyi az ezüst azt nem
tudom, de tény, hogy nem büdösödik, pedig már több éve használom (mármint
nem büdösödik egy síelés alatt, utána simán kimosom). A típusára nem
emlékszem, a körúton bolt egy RB vagy BR nevű ilyen túrasport bolt a
Wesselényi utcánál (már megszűnt) ott vettem, ha minden igaz, az ő nevük
volt rajta és az is lehet, hogy hazai gyártmány volt.

A vízhatlan lélegzős cuccokat állítólag nem is a mosópor teszi tönkre,
hanem az öblítő, én legalább is erre jutotta sok utánaolvasgatással. Simán
kimostam mosószerrel, csak előtte üresen átmostam a mosógépet és öblítőt
nem adtam hozzá, és eddig még jó. Ha majd nem lesz jó, akkor kipróbálom
majd az impregnálósprét is.

Szabolcs