[Epitesz-barkacs] Infrafűtés - hőleadás

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2013. Jan. 2., Sze, 13:20:56 CET

Hát, nem akarok magántitkokat kibeszélni, de néha szerintem azt mondják a
lóra, hogy úgy izzad mint én :-)
Utálom is, ha szerelés, barkácsolás közben a szemembe folyik minden, mindig
elhatározom, hogy olyan teniszezős fejpántot fogok beszerezni, bár a
legjobb lenne az, amit fejlámpával lehetne kombinálni. Hopp, piaci rés!

Szabolcs