[Epitesz-barkacs] Infrafűtés - hőleadás

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Jan. 2., Sze, 12:53:12 CET

az ilyen beszelgeteseknek mindig az a vege, hogy kiderul hogy az emberek
baromira kulonboznek. oriasi kulonbsegek vannak izzadossagban. neked bejon
a tecnikai alaoltozet. de te nem vagy izzados. olyan lelegzo kabatot meg
nem gyartottak, ami alatt en ne aznek el tetszoleges homersekletu idoben
kerekparozva. mert en meg izzados vagyok.

Vajk