[Epitesz-barkacs] Infrafűtés - hőleadás

Topybear topylista1 at topybear.hu
2013. Jan. 2., Sze, 22:04:04 CET

> Ha mégis ki szeretném mosni, akkor gondolom az átlagos mosópor
> megöli a szerkezetét. Van hozzá jó drága mosópor, vagy sima langyos
> vízzel szoktad mosni? Nekem egy carbondale túrakabátom van ilyen
> membrános meg górtexes meg mindenféle csodajó anyagból, tényleg
> jó is, meg minden, de egy 3 decis mosószer hozzá 6 ezer forint a
> tengerszemben. 4 éves a kabát, de még nem mostam ki, jó retkes
> is már, de az őzikéket nem zavarja :D

Folyékony mosószerrel ezeket általában lehet mosni. Mosóporral nem
szabad, mert a töltőanyagként használt mészkőpor (vagy mi a franc)
eltömi a membrán pórusait. Az ezekhez árult drága mosószerek egyébként
impregnálnak is, nekem ami van, az valami teflonos lötyi, ezt mosás pl.
szárítani is kell - szárítógép vagy hajszárító, esetleg vasaló. :)
De van csak impregnáló öblítő is, az nem ilyen macerás. Egyébként a
Mountex-ben olcsóbb a mosószer:
http://www.mountex.hu/webshop/apoloszerek/ruhaapolok

Topy