[Epitesz-barkacs] Infrafűtés - hőleadás

gyapo gyapo at freemail.hu
2013. Jan. 3., Cs, 12:09:53 CET

A családban és ismerősi körben én vagyok a jegesmedve, de egyszer
ültem egy ismerős kocsijában, és kb. 5 fokban fűtés semmi és ablak
leengedve félig utaztunk ~100 km-t, azt hittem megfagyok. És ő még
izzadüsabb volt, mint én.
A nők kedvenc betétje nem alkalmas izzadás ellen? Beszívja, száraz
tapintású, nem büdösödik, hőszigetelésre nem jó, arra újabb réteg ruha
kell, ami viszont száraz lesz, mert a betét nem engedi ki a
nedvességet. Csak használat után el kellene dobni. Valami kimosható
verzió kellene póló alakú.
Mindenesetre az tényleg nem jó, hogy kimegy az ember szárazon, aztán
leizzad, és ha megáll fázni kezd. Folyamatosan kellene szabályozni a
ruházat hőszigetelő képességét.

Üdv.: gyapo