[Epitesz-barkacs] Vajon zárlat?

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2013. Jan. 10., Cs, 01:23:13 CET

2013.01.09. 9:30 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> en meg lekotnem a traforol a szekunderrol a mindent. ha igy ki
> kinyomja a biztit, akkor tuti zarlatos es keszen is vagyunk.
>
> Vajk
>
> 2013/1/8 Zsolt <epitesz1 at telectronic.hu <mailto:epitesz1 at telectronic.hu>>
>
>         mint a lézeres lámpát, amit a posta nem hozott meg időre
>
>     Mert nem tőlem rendelted :)))
>
>         de így is szénné égette az 1,6A-os biztosítékot.
>         Kijelenthető,hogy kapufa a trafónak?
>

>     Így látatlanban bármi és annak az ellenkezője is kijelenthető. :)
>
>     Én legalább 6A-es biztosítóval mennék neki.
> [...]
Nos, a történet a következőképpen alakult: kikaptam a tarfót, sorba
kötöttem egy hősugárzóval, majd áram alá helyeztem. A hősugárzó remekül
működött. Gondoltam, nem bízok semmit a véletlenre, leakasztottam a
rendszerről a hősugárzót, majd a helyére egy 4 A-es kismegszakítót
tettem. Bedugtam a konnektorba a drót végét, mire a garázsban a
világítás ereje csökkent, két - három másodperc múlva pedig lekapcsolt a
kismegszakító, a trafóból meg kijött egy kicsi abból, ami működteti.
Szóval azt hiszem, bizton állíthatom, a trafó gallyra ment.

Köszönöm az ötleteket.

Misi