[Epitesz-barkacs] Vajon zárlat?

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2013. Jan. 10., Cs, 09:42:33 CET

Sziasztok!

A konkrét esettől eltekintve, a biztosíték méretezése és hozzá a zacskó
bizti tervezett is lehet.
Persze némi hozzáértést feltételezve.
A '80-as években terveztem és építettem erősítőt az akkor vásárolható
alkatrészekből.
A kapott hálózati trafóból indultam ki. Illetve abból is kettőt vettem
ahhoz, hogy
szükség esetén ki tudjam hajtani az erősítőt és ne legyen túlterhelve.
A hangfalak védelmét biztosítékkal oldottam meg. Aszerint cseréltem,
amennyi hangfalat
kötöttünk rá.
A fiam az iskolai buliba egy zacskó biztit vitt.
A csere 2 perc alatt megvolt, ha egy osztálytárs odament és túltekerte a
hangerőt.
A biztosíték sokkal olcsóbb, mint a hangszóró. :-)

Üdv. Tibi