[Epitesz-barkacs] Vajon zárlat?

Orbán Mihály minyu at freemail.hu
2013. Jan. 11., P, 01:45:43 CET

2013.01.10. 9:42 keltezéssel, Varga Tibor írta:
> Sziasztok!
>
> A konkrét esettől eltekintve, a biztosíték méretezése és hozzá a
> zacskó bizti tervezett is lehet.
> Persze némi hozzáértést feltételezve.
> A '80-as években terveztem és építettem erősítőt az akkor vásárolható
> alkatrészekből.
> A kapott hálózati trafóból indultam ki. Illetve abból is kettőt vettem
> ahhoz, hogy
> szükség esetén ki tudjam hajtani az erősítőt és ne legyen túlterhelve.
> A hangfalak védelmét biztosítékkal oldottam meg. Aszerint cseréltem,
> amennyi hangfalat
> [...]
Hát ja. Három éve szintén egy szilveszteri buliban, még az eleje táján
kimentem átöltözni. Eközben kislányok nagy merészen feltolták a keverőn
a potikat, mert a Poker Face ment éppen. Két dóm csipogóm tekercséből
lett szén, ami miatt időnként az erősítőm védelme is dolgozni kezdett,
huzamosabb idejü erősebb hajtás után. Már menni akartam egy másikat
hozni, mikor rájöttem, hogy  csak ki kell húzni a villás dugót, újra
bedugni és mehet tovább az egész. A szerencsém még az volt, hogy két
erősítőt használtam a négy hangfalhoz, így a már "vidám" közönség nem
nagyon vette észre a hibát. Nekem viszont a maradék hajam is elkezdett
még jobban hullani.

Misi