[Epitesz-barkacs] kerti szivattyú teljesítmény

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
2013. Júl. 1., H, 10:48:59 CEST

En is most kinlodom ezzel a temaval.

Nekem csak 1m mely a ciszternam (kb. 1,5m3).

Eloszor egy ilyet vettem:
http://www.zgonc.at/schmutzwasser-tauchpumpe-bg-sp-2768.html#weiterlesen
Muxik-muxik, de nagyon kicsi nyomassal (igaz, en csak 3/4" -os slaggal
csatlakozom ra.

Na, gondoltam, veszek egy nagyobb teljesitmenyut:
http://www.zgonc.at/extra-starke-flachabsaugende-schmutzwasser-tauchpumpe-751.html#weiterlesen

Ez mar egeszen jo kezi locsolashoz, de a kerti locsolot csak kicsit
tudja meghajtani (kb. <15m2 feluletet kepes esoztetni csak).

 > Kerti szivattyú is érdekelne, bár úgy tudom ezeket érdemes fixen
 > kitelepíteni mert a levegőtlenítéssel mindig bajlódni kell...

Ugyanitt, a zgonc-nal (valamint a Gardena-nal is) azt irjak a kerti
szivattyukra, hogy nem kell legteleniteni ezeket. Igaz, ezek joval
nagyobb zajszinttel mukodnek, erre is gondolj!

Karoly