[Epitesz-barkacs] kerti szivattyú teljesítmény

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Júl. 1., H, 11:13:13 CEST

az a baj, hogy a kerti slagok belső felülete vízáramlástechnikailag
nagy nyomásvesztést okoznak, kicsi slagnál nagy nyomással
turbulencia pláne, hogy a slag nem egyenes, hanem ökörhugyozás
útvonalat követ, ami nagyobb ellenállást jelent

a nagynyomású búvár drágább, mint egy "házi vízmű"
csak a nyomáskapcsolót kell nagyobbra cserélni, az emberi áron
kaphatóakban 2,5bar alatt kapcsolnak le, azt kell nagyobbra cserélni