[Epitesz-barkacs] kerti szivattyú teljesítmény

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2013. Júl. 1., H, 11:58:47 CEST

Egy-két hete volt az obi-ban jó áron CMI-800 (saját márkás?) C-GP 800 FOB típusú kerti szivattyú.

teljesítmény 800W
szállítási magasság 34m
felszívási magasság 8m
szállítási mennyiség 3m3
nyomás 4bar

Nagyon sokfelé kínálják, tehát nem tudom, nincs-e valami kehe a dologban, én csak néhány napja használom. A felszívási magasság vszínűleg a vízzel telt szívócsőre vonatkozik, én nem próbáltam ki, tud-e szárazon is szívni. Viszont a talpszelep nagyon jól zár, egy hét múlva vettem elő újra, és simán indult a locsolás. 30m-es 3/4-es ócsó slaggal, ferde terepen fölfelé több méter emelkedő után is rendesen lehet locsolni vele.

Üdv
pi